wtorek, 2 marca 2021

Wiosenna kartka urodzinowa
Spring birthday card

 Cześć!
 Tutaj MaloMalo.pl chciałabym Wam dziś pokazać energetyczną kartkę urodzinową. Wykorzystałam kolekcję papierów Yellow Spring. Żonkile i szafirki dają cudowne kontrastowe połączenie. Tekturki zatuszowywałam na kolor szafirowy, dodałam gazę i kropki emaliowane. Z papieru akwarelowego dostępnego w sklepie Laserowe LOVE wykonałam żonkile. Całość chlapnęłam białym gesso. Bardzo jestem zadowolona z efektu końcowego. Popatrzcie sami.

Hello!
Here, MaloMalo.pl, I would like to show you an energetic birthday card. I used the Yellow Spring paper collection. Daffodils and sapphires give a wonderful contrasting combination. I covered up the chipboards to a sapphire color, added gauze and enamel dots. I made daffodils from watercolor paper available in the Laserowe LOVE store. I splashed it all over the white gesso. I am very pleased with the end result. Look for yourself.

 




   

Użyłam: / I used:



Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco!

Thank you for your attention, best regards!

 MaloMalo.pl

 

 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz