sobota, 13 marca 2021

Zaproszenia na I Komunię Świętą
Invitations to the First Holy Communion

Witajcie! 
Sezon komunijny zbliża się wielkimi krokami i mam nadzieję, że nie będzie takich zawirowań jak w ubiegłym roku. Najwyższy czas na zaproszenie naszych bliskich na tę uroczystość przygotowałam wiec zaproszenia dla mojego syna. Użyłam najnowszego stempla "Zaproszenie na Pierwszą Komunię Świętą" od Laserowe LOVE. Wykrzesałam też najnowszą kolekcją papierów od Lexi design, czyli Leaves set. Każde zaproszenia jest troszkę inne, ponieważ zdobi je inny wianuszek.

Hello!
The communion season is fast approaching and I hope that there will be no such turmoil as last year. It is high time to invite our relatives to this ceremony, so I prepared invitations for my son. I used the newest stamp "Zaproszenie na Pierwszą Komunię Świętą" from Laserowe LOVE. 
I also used the latest papers collection of Lexi design, Leaves set. Each invitation is a bit different because it is decorated with a different wreath.





Użyłam: / I used:



Pozdrawiam, Małgosia / Regards, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz