wtorek, 30 marca 2021

Stara kamieniczka porośnięta mchem
An old tenement house overgrown with moss

Cześć!
Pamiętacie trójwymiarowe kamieniczki z kolekcji Christmas in Town? Jeśli nie pamiętacie, to ja dziś z ogromną przyjemnością przypomnę Wam tę kolekcję. Trójwymiarowe kamieniczki są duże i łatwo się je składa, a co najważniejsze można ozdabiać je razem z dzieckiem. Przygotowałam na dziś mix-mediową kamieniczkę. Wykorzystałam pasty strukturalne, efekt mchu, sztuczną trawę i farby akrylowe. W tego rodzaju projektach precyzja nie jest najważniejsza, a liczy się radość tworzenia i dobra zabawa. Ja bawiłam się świetnie. Sami zobaczcie!

Hello!
Do you remember three-dimensional houses from the Christmas in Town collection? If you do not remember, today I will be happy to remind you of this collection. The three-dimensional houses are large and easy to assemble, and most importantly, you can decorate them with your child. I have prepared a mix-media tenement house for today. I used structural pastes, moss effect, artificial grass and acrylic paints. In such projects, precision is not the most important thing, but the joy of creating and having a good time is what counts. I had a lot of fun. See for yourself!








 


Użyłam: / I used: 

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco!Thank you for your attention, best regards!Paulina (MaloMalo.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz