poniedziałek, 15 marca 2021

Wielkanocny królik
Easter bunny

Witajcie!
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, postanowiłam więc trochę ją zachęcić i przygotowałam kwiatową dekorację. Wykorzystałam hdf w kształcie królika z podstawką, papiery i tekturki od Laserowe LOVE oraz kwiaty, które wykonałam z papieru akwarelowego. Mój królik powędruje na kiermasz wielkanocny, ale jest na tyle uniwersalny, że może gościć jako dekoracja aż do lata.

Hello!
Spring is fast approaching, so I decided to encourage her a bit and prepared a floral decoration. I used hdf in the shape of a rabbit with a stand, papers and chipboards from Laserowe LOVE and flowers that I made of watercolor paper. My rabbit will go to the Easter market, but it is so versatile that it can stay as decoration until summer.






Użyłam: / I used:








Pozdrawiam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz