wtorek, 16 marca 2021

Retro planner - kolekcja Vintage Gentelman
Retro planner - Vintage Gentelman collection

 Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój najnowszy planner. Nigdy nie jest za późno, aby dobrze zorganizować sobie czas i ułożyć plan pracy. Okładkę notesu ozdobiłam papierami z kolekcji "Vintage Gentelman" i tekturkami w kształcie trybików z kolekcji "Steampunk Heaven". 

Hello!
Today I would like to show you my newest planner. It is never too late to organize your time well and plan your work. I decorated the cover of my notebook with papers from the "Vintage Gentleman" collection and cog-shaped chipboard from the "Steampunk Heaven" collection.

 

   





 



 Użyłam: / I used:


 


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, dziękuję za uwagę. Pozdrawiam gorąco.

I hope I inspired you to be creative, thank you for your attention. Best regards.

MaloMalo.pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz