czwartek, 2 grudnia 2021

Domek dla elfów zamknięty w choinkowej bombce
A house for elves closed in a Christmas ball

Cześć!
Dziś mam dla Was propozycję na wykonanie bombki choinkowej z wykorzystaniem tekturki 3D. Wybrałam tę w kształcie małego domku dla elfów Mikołaja. Tekturkę pokolorowałam akwarelami od Romana Szmala oraz pokryłam pastą śniegową i brokatem. Zimowy klimat gotowy! Moje dzieci są zachwycone, a jak Wam się podoba?

Hello!
Today I have a proposal for you to make a Christmas ball using a 3D cardboard. I chose the one in the shape of a small house for Santa's elves. I colored the cardboard with watercolors from Roman Szmal and covered it with snow paste and glitter. The winter climate is ready! My children are delighted, and how do you like it?




Użyłam: / I used:

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz