środa, 15 grudnia 2021

Kartka na "Dzień Babci i Dziadka"
A card for "Grandma's and Grandpa's Day"

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić propozycję kartki na "Dzień Babci i Dziadka". Myślę, że są to osoby, które z pewnością docenią upominek własnoręcznie zrobiony. Wykorzystałam najnowszą kolekcję papierów "Together Forever" od Lexi Design oraz tekturki od Laserowe Love. Przepiękne grafiki do wycinania same podpowiadają jaki styl kartki zrobić. Całość podbiłam papierem w kolorze butelkowej zieleni, który dodaje elegancji. Mam nadzieję, że Was zainspiruję. 

Hello! 
 Today I would like to present you a card for "Grandma's and Grandpa's Day". I think these are people who will surely appreciate a hand-made gift. I used the latest collection of "Together F
orever" papers from Lexi Design and cardboard from Laserowe Love. Beautiful graphics to cut out themselves tell you what style of cards to make. I have lined the whole thing with bottle green paper, which adds elegance. I hope to inspire you.





Użyłam: / I used:




Pozdrawiam Ewelina! / Regards Ewelina!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz