czwartek, 16 grudnia 2021

Kartka dla chłopca w stylu safari
Baby boy card in safari style

Cześć przyjaciele!
Lubicie tworzyć z kolekcji Little Safari? Ponieważ ja tak! Uwielbiam tę kolekcję. Idealnie nadaje się do albumów, kartek i projektów dla dzieci. Każde dziecko kocha zwierzęta, więc chłopcom czy dziewczynkom spodobają się projekty stworzone z tej kolekcji. Tworzyłam tę kartkę powitalną dla chłopca z kopertą. Nałożyłam na siebie ilustracje i ozdoby, aby uzyskać niesamowity efekt. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje projekty i spróbujecie stworzyć coś ładnego z tą uroczą kolekcją.

Hello friends!
Are you like to create with Little Safari collection? Because I do! I love this collection. It's perfect for albums, cards and projects for kids. Every kid loves animals, so boys or girls, they will love project created from this collection. I was creating this welcome card for a baby boy with envelope. I layered illustrations and embellishments to make amazing effect. I hope you will like my projects and try to create something pretty with this cute collection, too. 










  Użyłam: / I used:




Miłego twórczego dnia! / Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz