wtorek, 7 grudnia 2021

Shadow box - krawieckie wspomnienia
Shadow box - tailor memories

 Cześć!
Dzisiaj mam dla Was Shadow box z najnowszymi tekturkami od Laserowe Love z kolekcji Sewing Stories. Pokochałam tę kolekcję od pierwszego wejrzenia. Efekty tej miłości możecie oglądać na zdjęciach. Jak Wam się podoba? 

Hello!
Today I have a Shadow box for you with the latest chipboards from Laserowe Love from the Sewing Stories collection. I loved this collection at first sight. You can see the effects of this love in the pictures. How do you like it?


















Wykorzystałam: / I used:

 







Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania, pozdrawiam gorąco 

Thank you for your attention, I hope that I have inspired you to be creative, I warmly greet you

Paulina (MaloMalo.pl)


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz