czwartek, 9 grudnia 2021

Tamborek hdf ze zdjęciem z kolekcją Sewing Stories
Embroidery hdf frame with photo with Sewing Stories collection

 Hej wszystkim!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój najnowszy wynalazek z Laserowe Love - Tamborek z hdf z serii Sewing Stories. Ile on daje możliwości możecie przekonać się sami. Ja swój tamborek skleiłam i podkleiłam plastikową folią. Folię ozdobiłam i przygotowałam dekoracje kwiatowe z najnowszą kolekcją Together Forever z  Lexi Design. Tamborki są w różnych rozmiarach, więc możecie je wykorzystać w wielu pracach. Jako gotowy element bazę, jako dodatek do kartek lub na wierzch albumu.  Mój tamborek ma rozmiar 18x26cm, więc jest dość spory. Dzięki temu sporo elementów możecie na pracy zmieścić. 

Hello to all of you!
Today I came with hdf emboidery frame. I put plastic inside and put some structure pasta on it. I used photo and Together Forever paper collection form Lexi design. Embroidery frames are in different sizes. You can use them wherever you want. As a base or small element on card or album. Mine is quite big 18x26cm. So I could put a lot of things. 






Użyłam: / I used:



Pozdrawiam serdecznie! / Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz