wtorek, 21 grudnia 2021

Lodowa bombka z baśniową bramą
Ice bauble with a fairy-tale gate

 Cześć!
Wigilia już za trzy dni, a ja dziś przychodzę do Was z szybkim i bardzo efektownym projektem. Przygotowałam bombkę z baśniową tekturkową bramą z kolekcji Christmas Nutcracker. Bramę i jej strażnika - dziadka do orzechów pomalowałam farbami akwarelowymi. Do dekoracji bombki wykorzystałam także gumowe stemple z motywem liści, które odbiłam na kalce technicznej i embossowałam na srebrno. Całość musnęłam opalizującym brokatem. Jak Wam się podoba? 

Hello!
Christmas Eve is in three days, and today I am coming to you with a quick and very effective project. I have prepared a Christmas ball with a fairy-tale chipboard gate from the Christmas Nutcracker collection. I painted the gate and its guard - the nutcracker with watercolor paints. To decorate the baubles, I also used rubber stamps with a leaf motif, which I imprinted on tracing paper and embossed in silver. I brushed the whole thing with iridescent glitter. How do you like it?








Wykorzystałam: / I used:

 

 Dziękuje za uwagę, mam nadzieję, że zainspirowałam Was do kreatywnych działań. 
Pozdrawiam gorąco!

Thank you for your attention, I hope I inspired you to be creative.
Best regards!

 Paulina (MaloMalo.pl)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz