poniedziałek, 13 marca 2017

Kalendarz w marcu?

Początek roku już dawno za nami. Wyobraźcie sobie zatem moje zdziwienie, kiedy zostałam poproszona o wykonanie kalendarza. W marcu. Na ten rok.
Nie ukrywam, byłam trochę zdziwiona, jednak z przyjemnością podjęłam się zadania.

Z wyborem koloru przewodniego nie miałam problemu. Założeniem było bowiem: kolorowo i wiosennie. Nie mogłam za to zdecydować się na kolekcję jakiej użyję. Na szczęście niedawno na półkach sklepu Laserowe Love, pojawiły się papiery ScrapBerry's.
Kolekcja In Bloom idealnie wpasowała się w mój projekt. Jako bazy użyłam arkusza, na którym występuje niewiele zdobień. Zrobiłam to celowo, gdyż całą uwagę miały skupiać diecutsy, które są dołączane do kolekcji. Do uzupełnienia całości i nadania jeszcze bardziej roślinnego charakteru użyłam tekturki z kolekcji Baby lily oraz kilka motyli.
I jak Wam się podoba okładka? Wiosenna i świeża?



Na wewnętrznej stronie okładki dodałam mini kieszonkę, która pomieści np. karteczki na szybkie notatki.


I jak? Waszym zdaniem podołałam wyzwaniu?
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania sklepu, gdzie co tydzień pojawiają się nowe wzory tekturek.

W pracy wykorzystałam:



 Pozdrawiam!


1 komentarz: