wtorek, 14 marca 2017

Ślubne DIY - papierowa oprawa Candy Baru

Dzień dobry,
przybywam dziś z prawdziwie słodką inspiracją.

Zapewne pamiętacie, że Laserowe LOVE ma w swojej ofercie personalizowane stemple. Mój dzisiejszy post to mała podpowiedź, jak wiele mogą mieć zastosowań. Dziewczyny pokazywały już ręcznie robione zaproszenia, tagi, podziękowania. Ja poprosiłam o stworzenie dla mnie uniwersalnego stempla, który idealnie nada się do stworzenia prostej oprawy weselnego Candy Baru, myślę, że świetnie sprawdziłyby się tutaj także stemple z imionami Młodej Pary.

Do przygotowania moich propozycji wykorzystałam podstawowe narzędzia i materiały, by pokazać, że nawet najbardziej początkujące osoby bez problemu poradzą sobie z takim projektem: papiery, klej, nożyczki zwykłe i brzegowe, dwustronną taśmę piankową, wykałaczki i oczywiście stempel personalizowany z tuszem.
Przydatne okazały się także dodatki: wstążka, półperełki i tekturowe serca.



Z wymienionych materiałów stworzyłam bardzo proste toppery do babeczek. Podstawę stanowi stemplowany napis "Miłość jest słodka". Wycięte koło przykleiłam na taśmie piankowej do większego koła, wyciętego za pomocą nożyczek brzegowych. Z tyłu przykleiłam wykałaczkę i - aby zakryć wystający patyczek - przykleiłam na taśmie piankowej drugie koło wielkości mojego napisu.
Gotowy topper ozdobiłam bardzo prosto - dodałam tylko półperełkę i delikatną kokardkę.
Aby urozmaicić moje dekoracje, zrobiłam także chorągiewki w tej samej kolorystyce, dodając tekturowe serduszka pomalowane białą farbą akrylową.


A na babeczkach prezentują się właśnie tak:


Dodatkowo przygotowałam także Słodkie Menu - czyli listę serwowanych ciast, deserów i innych wypieków, wzbogacając je krótkimi opisami.  Dzięki temu nasi goście mogą nie tylko spróbować słodkości, jakie im proponujemy, ale także poznać ich historię, kraj pochodzenia i wiele innych ciekawostek.




Wykorzystane materiały:


Ciepło pozdrawiam

1 komentarz: