piątek, 3 marca 2017

Karty ATC w morskim klimacie

Czy lubicie tworzyć karty ATC? A może nie wiecie czym są karty ATC? Chętnie wyjaśnię. 
ATC to skrót od Artistic Trade Cards. Karty ATC to ręcznie wykonane odpowiedniki baseballowych kart kolekcjonerskich. Karty mają stały wymiar: 8,9 cm x 6,4 cm. Ich awers jest ozdobiony różnymi technikami plastycznymi, a na odwrocie umieszcza się informacje o karcie i jej autorze. 
Dzięki małej formie, możemy śmiało powiedzieć że są artystycznymi wizytówkami osób tworzących. Kartami ATC można się tylko i wyłącznie wymieniać. Dzięki temu możemy nawiązać ciekawe znajomości na całym świecie. 

W ramach swojej inspiracji przygotowałam karty ATC w morskim klimacie. Wykorzystałam papier Scrapberry's Fairy Tale oraz tekturki z kolekcji Di Mare. Tekturki pomalowałam pastą satynową by nadać im nadmorski klimat.






Na pewno zauważyliście że w sklepie Laserowe LOVE oprócz tekturek można zakupić inne, przydatne produkty. Jakiś czas temu, na sklepowych półkach swój debiut miały maty magnetyczne. Z kilku takich mat stworzyłam album, w którym trzymam najczęściej używane wykrojniki. Do oklejenia kart użyłam kolekcji Weekend Friday UHK Gallery. Może ktoś zainspiruje się moim pomysłem? Dajcie znać w komentarzach w jaki sposób przetrzymujecie swoje wykrojniki.



Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz