środa, 15 marca 2017

Na pamiątkę chrztu

Wiosna sprzyja wyjątkowym uroczystościom. Ze zrozumiałych względów kojarzy się z komunią, ale ślub i chrzest są również często planowane w tym okresie. Mając to na uwadze, przygotowałam kilka inspiracji, które być może zainspirują Was do wykonania pamiątek na chrzest święty.

Baby Lily


to kolekcja przeznaczona właśnie na tę okazję. Nie tak dawno prezentowałyśmy jej walory w Nowościach. Dziś postanowiłam nieco rozwinąć temat użycia tekturek w kartkach na chrzest.
Na początek chciałam zwrócić Waszą uwagę na Zestaw elementów na chrzest. Ja wykorzystałam pojedyncze tekturki z tego zestawu do ozdobienia kilku prac, ale świetnie sprawdzi się on również jako całość w jednym projekcie, np. w boxie. Zestaw zawiera paschał, ażurowy krzyż, gołębia ze święconą wodą oraz szatkę, którą umieściłam na poniższej pracy w otoczeniu róż



i chrzcielnicę, którą wykorzystałam w kolejnej pracy. Użyłam tzw. surowych tekturek, w ich naturalnym kolorze. Myślę, że przez to świetnie zgrały się z papierami "Sklepy cynamonowe" UHK Gallery, dostępnymi również w naszym sklepie.



Chrzcielnica z konwaliami to główny element w mojej kolejnej pracy. Tym razem trochę pobawiłam się kolorami. Tekturka jest dwuwarstwowa, z piękną, ażurową warstwą wierzchnią, którą postanowiłam wyeksponować na kolorowym tle.



Kolejne propozycje to dwie bliźniacze kartki, w których wykorzystałam Dekory z konwaliami oraz Świece paschalne. Kompozycje roślinne wzbogaciłam odlewami kiści winogron, wykonanych za pomocą formy silikonowej Winogrona. W takim otoczeniu umieściłam odbitkę stempla Pamiątka Chrztu Świętego. Całość pięknie się prezentuje na papierach Lemoncraft.






Jeśli stoicie w obliczu wykonania pamiątek na chrzest, koniecznie zwróćcie uwagę na naszą kolekcję. Tekturki wchodzące w jej skład, są niezwykle dekoracyjne i, możecie być pewni, że świetnie sprawdzą się w Waszych projektach.

Wykorzystane materiały:

        

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz