piątek, 25 maja 2018

Tancerka / Dance

Cześć! Dziś pokażę Wam moją nową kartkę. Z małą i korpulentną tancerką!
Hello! Today I show you my new card... with a small and corpulent dancer!


Pokolorowałam cyfrową odbitkę słonicy i wycięłam obrazek. Wbrałam papier Lavender Date 01, który przycięłam do rozmiaru 13x13 cm. Przykleiłam na nim tekturkę rozeta Lalima Indiana. Uwielbiam ją!
I colored the digital stamp with the copic and I cut out the image. I cut out the paper Lavender Date - 01 13x13 cm and I glued the Rosette Lalima Indiana chipboard on it. I love it!


Na tekturce Rosette Lalima Indiana przykleiłem barwną, słodką balerinę. Dodałem trochę cekinów i trochę NUVO Crystal Drops i kwiatów.
On top of the Rosette Lalima Indiana chipboard I glued the timbre of the sweet ballerina elefantina.
I inserted some sequins and a bit of NUVO Crystal Drops and the flowers.


Moja kartka jest gotowa na świętowanie występu słodkiej tancerki Stelli.
My card is ready to celebrate the essay of the sweet dancer Stella.


Użyłam:
I used:

 

Hugs Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz