niedziela, 20 maja 2018

Witaj, Mattia! / Welcome Mattia!

Cześć! Dzisiaj jestem tutaj, aby pokazać Wam słodką kartę, którą przygotowałam na okazję narodzin!
Hello! Today I'm here to show you the sweet card I've made for a birth!


Użyłam pięknego papieru Emma & Billy - 04, który przycięłam do rozmiaru 15x15 cm oraz 13x13 cm.
I used the beautiful papier Emma & Billy - 04, cut 15x15 as the base on the side of the stripe and 13x13 on the side of the stars.


Użyłam pięknej, dwuwarstwowej tekturki Body Flower.
As a chipboard I used the beautiful Tekturka - Body Flower applying with thicknesses.


Uwielbiam tę kolekcję tekturek i kartek, są bardzo słodkie!
I love this line of chipboards and cards, they are very sweet!

Użyłam:

I used:

  

Czekam na Was przy następnym poście, uściski Sabrina
I wait for you at the next post, a hug Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz