sobota, 5 maja 2018

Pamiątka I Komunii Świętej / Holy Communion

Cześć wszystkim. Maj to miesiąc, który kojarzy nam się przede wszystkim z Komunią Świętą. Dziś chciałam pokazać Wam prostą kartkę, przygotowaną na pamiątkę tego ważnego wydarzenia.

Good morning! May is the month of celebrating Holy Communion. I was asked by my friend to make simple card.

W swoje pracy wykorzystałam papiery i tekturki od Laserowe Love. Papiery z kolekcji "Lily Flower - arkusz 02" oraz "Pink and Blue Joy - arkusz 06" posłużyły mi do wycięcia bazowych kwadratów. Niebieski arkusz wykorzystałam także do wycięcia serwetki na której umieściłam tekturkę. Tekturka oczywiście z działu Komunia Święta a wybrana przeze mnie to "tekturka Hostia". Kartka miała być prosta więc nie mogłam poszaleć z warstwami, listkami, gałązkami czy kwiatkami, ale żeby nie było zbyt pusto dodałam wianek z kłosów - wyciętych z arkusza "Be with me - arkusz 03".

Of course I have used collections from Laserove Love. Papers from three different collections, but they are perfect match: "Lily Flower - 02",  "Pink and Blue Joy - 06"  and "Be with me - 03". Rhere is plenty beautiful chipboard in the section and my choice was chipboard Significo





Życzę Wam udanego weekendu
Have a nice weekend!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz