niedziela, 13 maja 2018

Kartki na Dzień Mamy / Cards for Mother's Day

Dzień dobry!
Na pewno widzieliście już naszą najnowszą kolekcję papierów Vintage trip. Jest piękna i bardzo klimatyczna - pocięłam ją, gdy tylko pojawiła się na moim biurku.
Moja dzisiejsza inspiracja to kartki na zbliżający się Dzień Matki - wykonałam dwie prace, w różowej i miętowej kolorystyce.
Good morning!
You have certainly already seen our latest collection of papers - Vintage trip. It's beautiful and very climatic - I cut it as soon as it appeared on my desk. My
today inspiration is the cards for the upcoming Mother's Day - I made two works in pink and mint colors.

Prócz nowych papierów użyłam także tekturek Ornamenty z kwiatami z kolekcji Flower.
Besides the new papers I used chipboards Ornaments with flowers from Flower collection.
 




A czy Wy tworzycie już prace na Dzień Matki? Jestem pewna, że ta kolekcja nada się do nich idealnie!
And are you already creating works for Mother's Day? I am sure that this collection will be perfect for them!
Wykorzystałam:
I used:
http://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Vintage-Trip-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE-/3052  http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Ornamenty-z-kwiatami-Flower/2980


Ciepło pozdrawiam!
Warm greetings!

1 komentarz: