piątek, 9 listopada 2018

Elfowa kraina

Witajcie:)
Jest mi niezmiernie miło przedstawić Wam najnowszą premierową kolekcję papierów i tekturek Christmas with Elves. Urzekły mnie w niej nasycone kolory, piękne i klasyczne motywy świąteczne, a przy pracy aż pachniało pierniczkami... Inspiracje przy takiej kolekcji tworzą się same. Ciekawa jestem Waszych arcydzieł elfowych:)

 Greetings:)
 I have the pleasure of introducing to You the newest, premiere collection of papers and cardboards called Christmas with Elves. I was simply captivated by it's saturated colours, b eautiful festive motives, as well as work smelling like gingerbread... Inspirations with collection like this one are showing up immediately. I'm very curious of Yours elven masterpieces


















Nowa kolekcja jest do kupienia w naszym sklepie: https://www.laserowelove.pl/pl/c/Christmas-with-elves/261

New colection is available in our shop: https://www.laserowelove.pl/en_GB/c/Christmas-with-elves/261




























Mam nadzieję, że moje inspiracje nastroją Was a magiczny klimat świąt i krainy elfów...
I hope that my inspirations will tune You into magical climate of Christmas and elven lands...
Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz