środa, 21 listopada 2018

Zimowa kraina

Witajcie:)
Pogoda zimowa i moje inspiracje również w zimowym klimacie.
Wykonałam box pop up i zawieszkę, wykorzystując papiery, tekturki i shaker box z kolekcji Shabby Winter oraz bazę do zawieszki i tekturki z kolekcji Christmas with Elves.
Ozdobiłam wszystko śniegiem, drobnymi cekinami w kształcie gwiazdek i dużą ilością brokatu.
Mam nadzieję, że inspiracje przypadną Wam do gustu:)
Greetings 🙂
It is winter weather so my inspirations are also in winter vibe. I made box pop up and pendant using papers, star cardboards from Christmas with Elves collection. I decorated everything with snow, star-shaped sequins and lots of glitter. I very much hope that inspiration will suit Your tastes:)

 













Użyłam / Used











Życzę Wam pięknych inspiracji i serdecznie pozdrawiam:)
I wish You beautiful inspirations and best wishes to You all.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz