środa, 7 listopada 2018

Mini album | by Sabrina

Cześć wszystkim, oto jestem znowu z tobą, z nowym postem ... nadchodzi chłód i magiczna atmosfera Świąt zaczyna błyszczeć, ale jestem w dobrym nastroju Wiosna LOL!

Dziś pokażę ci moją miłość, a kolekcja Vintage Trip jest idealna!

Hello everyone, here I am again with you, with a new post ... the cold is approaching and the magical atmosphere of Christmas begins to glimpse, but I'm in a good mood Spring LOL!

Today I show you my love and my Vintage Trip collection is perfect!


 .
Aby zrobić mój mini, wycinam dwa kawałki tektury, często 15x15.
Cięcie Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 04 - Laserowe LOVE 16x16, dzięki czemu można dobrze przykryć gruby karton iPaper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE 16x16 na drugą kartę.

z jednym kawałkiem Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE  15x5 cm Stworzyłem torbę. Pokryłem wnętrzePaper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE i stworzyłem wszystkie wewnętrzne strony

To make my mini I cut two pieces of cardboard, often 15x15.
I cut Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 04 - Laserowe LOVE16x16, so you can cover well the thick cardboard and Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE 16x16 for the second card.

with one piece  Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE 15x5 cm I created the bag. I covered the inside with Paper 30 x 30 cm - Vintage Trip - 03 - Laserowe LOVE and I created all the inside pages








Strony wewnętrzne/ pages:

Cały zestaw używanych kart:
The whole set of cards used:



Użyłem / I used:











Inne materiały:
czarna kreda
Glitter drops nuvo
Opal Magic
kwiaty
Siatki
mousse nuvo

Other materials:
black chalk
Glitter drops nuvo
Opal magic
flowers
gauzes
mousse nuvo


Hugs Sabrina







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz