poniedziałek, 19 listopada 2018

Świąteczne cukierasy | Xmas Candies


Witajcie Kochani :)! 
To jest to, co dzieci lubią najbardziej - i te małe, i te duże ;).Te zupełnie spore też :D...
Cukierasy-Zawijasy! Laserowe Love ma dla Was pyszne, cukierkowe bazy bożonarodzeniowe do zdobienia, ja w swojej inspiracji wykorzystałam dwie.

Sprawa jest bardzo prosta - w pierwszej kolejnosci do ozdobienia bazy użyłam najnowszej kolekcji papierów Christmas with Elves. W zestawie tym znajdziecie piękne motywy w tradycyjnych kolorach i masę elementów do wycięcia. 

Hello Crafty People :)!
This is what children love the most :) - Christmas Candies! Laserowe Love offers new wonderful christmas chipboard bases to decor! I used two of them to create my inspiration. 

It is very easy - first I cut my scrap paper using the newest paper collection by Laserowe Love "Christmas with Elves" - you will find it here.  In this collection you'll find beautiful, traditional colors and lots of motives to cut. 


Potem poszło już swoim rytmem - dodałam tekturkę Laserowe Love i inne zimowe dodatki: kokardki, jagódki, jabłuszka, brokat i naturalnie moje ukochane chlapania :). Wybrane elementy pokryłam medium o nazwie Glossy 3D. Daje ono błyszczący efekt, jakby pokrycia przezroczystą żywicą.
Na samym dole dokleiłam klamerki z drewna - można tam teraz przyczepić notatkę lub listę prezentów do kupienia ;).

Once I cover my bases with paper I started to embellish - I added chipboard and many winter decors: frozen berries and apples, brocade, paper flowers burlap elements and of course my beloved stains :). Chosen elements I covered with medium called Glossy 3D. It gives shiny effect similar to transparent resin. 
Below both candies have wooden clip - now it's ready to pin some gift list on it ;).


         










Jak Wam sie podobają moje cukierasy :)?
Do zobaczenia następnym razem!

How do you like my christmas candies :)?
See you soon!






2 komentarze:

  1. Podobają się i to bardzo! Rewelacyjny pomysł, a chlapania jak zawsze dodały tego niepowtarzalnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń