niedziela, 4 listopada 2018

Vintage Christmas Collection | Kolekcja Vintage Christmas

Hej Kochani :)
Świątecznie witam się dzisiaj z Wami wraz z nową kolekcją Laserowe Love "Vintage Christmas",  
Postaram się co nieco powiedzieć Wam o niej, bo naprawdę jest cudowna :).
A jest tym bardziej nastrojowo, że dłubiąc sobie słucham magicznej muzyki z "Opowiesci z Narnii" ;)

Hello Crafty people :)
Today I am absolutely in Christmas mood, crafting and listening to magical music of "Narnia Stories" ;) I want to say something about new Laserowe Love collection called "Vintage Christmas" - it is really amazing :). 


Korzystając z dobroci nowej kolekcji stworzyłam skarpetę na prezenty, ozdabiając bazę z beermaty, którą znajdziecie tutaj :). Do dekoracji mojej skarpety użyłam dwóch arkuszy papieru Vintage Christmas, 02 i 04. Dodałam także trochę papierowych kwiatów, oszronionych jabłuszek i owoców dzikiej róży. Swoje miejsce znalazły tutaj też białe i złote pręciki oraz maleńka szyszka. Calosc obrokaciłam i pochlapałam rozwodnionym białym gesso, brzegi skarpety wyembosowałam zielonym pudrem. Dodałam także przepiękną, delikatną i ażurową tekturkę, zaprojektowaną na bazie koła, której ozdobą są koronkowej roboty gwiazdki - jej nazwa to "Wsród gwiazd" i tekturkowy napis Wesołych Świąt. 

Using new collection goodies I created christmas sock :) it's nice, don't you think :)? Stripes and poisettias, little bird and pine...like in 18th century homes :D
The base of sock is made of beermate and you can find it here :). To decorate it I used Vintage Christmas 04 paper and die cut elements of Vintage Christmas 02 paper. Also I add some paper flowers, little frozen apples and wild rose's fruits :). I decided to glue down some white and golden stamens and one tiny pine.
To close my composition and project I added a beautiful round chipboard with winter ornament "Among Stars" and a chipboard sentence




Nawet Bonifacy musiał koniecznie sprawdzić, cóż takiego pięknego pańcia fotografuje :) - pospiesznie donoszę, że w pełni zaakceptował dzieło ;). 

Even Bonifacy had to check out what is going on on my table :) - I assure you guys that he loves it :D.   


Kolekcja "Vintage Christmas" jest pełna delikatnych, ażurowych motywów, nawiązujących do dobrej starej tradycji - znajdziecie tu koronkowe gwiazdki, naturalnie wyglądające ptaszki, ornamenty, kolory po prostu bożonarodzeniowe :). Z "Vintage Christmas" udekorujesz album, kartkę, wykonasz bombkę czy ozdobisz kalendarz adwentowy
Całą kolekcję możecie obejrzeć tutaj :). 

This collection is full of delicate and old-fashioned motives, traditional colors and it gives lots of possibilities to decorate ANYTHING YOU WANT. Cards, albums, hanging decors, advent calendars or christmas ornaments you hang on a tree ;). 
Check out our entire collection here :)!





Ja zabieram się niedługo za mój kolejny projekt - kalendarz adwentowy :). Zgadniecie, jaki będzie miał kształt? Naturalnie skarpety :D!

I'm gonna create my advent calendar soon :) - I believe you can guess it will be in...sock shape :)!  


Do zobaczenia niedługo!
See you soon!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz