czwartek, 17 grudnia 2020

Kartki bożonarodzeniowe z Maryją z Dzieciątkiem
Christmas cards with Mary and Child

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwie kartki bożonarodzeniowe. Bardzo spodobała mi się tekturka przestawiająca Maryję z Dzieciątkiem. Zrobiłam z jej użyciem dwie bliźniacze kartki.  W jednej z nich wykorzystałam papier z kolekcji Christmas in Town od Lexi design, a w drugiej Cinnamon Christmas w połączeniu z Winter Tales. Zapraszam do oglądania!

Hello!
For today's inspiration, I have prepared a two Christmas cards. I really like the chipboard presenting Mary with the Child. 
I made two twin cards with it. In one of them I used paper from the Christmas in Town collection by Lexi design, and in the other one, Cinnamon Christmas in combination with Winter Tales. Enjoy!








Użyłam: / I used:




Uściski, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz