niedziela, 27 grudnia 2020

Zimowe puszki na ciasteczka
Winter cookie cans

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z mixedmediowymi puszkami na ciasteczka. Koniec grudnia to dla mnie magiczny czas, pełen ciepła, miłości i magii. W pojemnikach, które chciałam Wam dziś pokazać będę przechowywać ciasteczka pieczone razem z moją czteroletnią córką. Jeśli zastanawiacie się, co zrobimy, gdy skończą nam się ciasteczka, odpowiedź brzmi - upieczemy nowe. A gdy przyjdzie wiosna, przygotuję nowe pudełka na ciasteczka, wykorzystując inne tekturki od Laserowe Love, użyję energetycznych kolorów i będę zdobić wnętrze mojego domu nowymi projektami. Bo w życiu trzeba robić to co się kocha. A ja kocham tworzyć!

 Hello!
Today I come to you with mixed media cookie cans. The end of December is a magical time for me, full of warmth, love and magic. In the containers that I wanted to show you today, I will keep cookies baked together with my four-year-old daughter. If you are wondering what we will do when we run out of cookies, the answer is - we will bake a new one. And when spring comes, I will prepare new boxes for cookies, using other cards from Laserowe Love, I will use energetic colors and decorate the interior of my home with new projects. Because in life you have to do what you love. And I love creating!














Użyłam: / I used:

 

Dziękuję za uwagę, całuję Was gorąco. 

Thank you for your attention, I kiss you warmly.

MaloMalo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz