środa, 9 grudnia 2020

Witaj na świecie maluszku! - exploding box
Welcome to the world, baby! - exploding box

 Witajcie!
Ostatnio jedna z naszych koleżanek tworzących zespół Laserowe Love urodziła cudowną córeczkę! Z tej okazji wykonałam dla świeżo upieczonej mamy exploding box. Użyłam kolekcji Vintage Baby Girl, wycięłam kilka pięknych elementów z zabawkami, dodałam tektutki 2d, a w centrum umieściłam kołyskę 3d wraz ze słodkim bobaskiem.

Hello!
Recently, one of our friends who make up the Laserowe Love band gave birth to a wonderful daughter! On this occasion, I made an exploding box for a freshly baked mum. I used the VintageBaby Girl collection, I cut out a few beautiful elements with toys, I added 2d cardboard, and in the center I placed a 3d cradle with a sweet baby.

 

 




Użyłam: / I used: 







Pozdrawienia i buziaki!
 
Greetings and kisses!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz