wtorek, 8 grudnia 2020

Zimowy kościółek 3D
Winter church 3D

 Cześć!
Lubicie zimę? Ja uwielbiam jej malownicze oblicze, dlatego przygotowałam dzisiaj mixmediowy wiejski kościółek w zimowej szacie. Uwielbiam takie miniaturowe budynki - ozdabianie ich jest bardzo relaksujące i daje mnóstwo frajdy. 

 Hello!
Do you like winter? I love its picturesque face, which is why today I have prepared a mixed media village church in a winter coat. I love these miniature buildings - decorating them is very relaxing and a lot of fun.


Do zrobienia patyny na dachu kościoła wykorzystałam sole patynujące i aktywator rdzy. 

I used patina salts and a rust activator to make a patina on the roof of the church.


Elewację budynku pomalowałam farbami kredowymi, które doskonale imitują tynki zewnętrzne kościoła.

I painted the facade of the building with chalk paints, which perfectly imitate the external plaster of the church.


Użyłam pasty śniegowej, która wspaniale imituje biały puch, natomiast do zrobienia sopli lodu wykorzystałam wyciski z kleju na gorąco.

I used snow paste, which perfectly imitates white fluff, and to make icicles, I used hot glue impressions.









Do wypełnienia witraży użyłam tłuczonych szklanych koralików. 

 I used broken glass beads to fill the stained glass.













Użyłam:/ I used:


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania. Dziękuję za uwagę, życzę kreatywnego wtorku i całego tygodnia.

I hope I inspired you to be creative. Thanks for your attention, wish you creative Tuesday and all week.

MaloMalo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz