wtorek, 29 grudnia 2020

Notes DIY
Notebook DIY

 Hej!
Dzisiaj przestawiam Wam krótki kurs i propozycję ozdobienia notesu. Wykorzystałam hdf od Laserowe LOVE w kształcie piórka.

Hello!
Today I present you a short course and a proposal to decorate the notebook. I used hdf from Laserowe LOVE in the shape of a feather.


W pierwszej kolejności, nałożyłam czarne gesso na okładkę notesu i na bazę pióra. A następnie, na okładkę czarną pastę strukturalną z użyciem szablonu ze wzorem.

First, I put a black gesso on the notebook cover and on the pen base. And then, for the cover, black texture paste using a patterned stencil.


W kolejnym kroku, pokryłam wszystko turkusową farbą akrylową, a po jej wyschnięciu, popsikałam trochę zieloną mgiełką.

In the next step, I covered everything with turquoise acrylic paint, and after it dried, I sprinkled it a little with a green mist.


Pióro przykleiłam do okładki za pomocą kleju heavy body gel.

I glued the pen to the cover with heavy body gel glue.


Następnie pocieniowałam wszystko używając ciemniejszego odcienia zieleni, oraz złotych wosków.

Then I shaded everything using a darker shade of green and golden waxes.


Na końcu, pochlapałam całość czarnym i złotym splashem.

Finally, I splashed the whole thing with black and gold splash.


Tak wygląda efekt końcowy:

This is the end result:


Użyłam: / I used:


Pozdrawiam, Marta-Evipassjonatka

Cheers, Marta-Evipassjonatka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz