niedziela, 13 grudnia 2020

Smoczy zegar
Dragon clock

 Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam Wam mój magiczny zegar, na którym główny moty to smok i smocza łuska. Na bazie hdf przykleiłam smoka, napis, oraz dekor. Wszystko pomalowałam czarnym gesso, potem farbami akrylowymi i woskami. Potem jeszcze spękania, wykonane przeźroczystym crackle. Zapraszam do oglądania!

Hello!
Today I present to you my magic clock, on which the main motifs are a dragon and a dragon scale. On the basis of HDF I glued the dragon, inscription and a decor. I painted everything with black gesso, then with acrylic paints and waxes. 
Then I made cracks by using a transparent crackle. Enjoy!






Użyłam: / I used:


Jak Wam się podoba mój smoczy zegar? 
Pozdrawiam, Marta

Do you like my dragon clock?
Cheers, Marta

4 komentarze: