niedziela, 21 października 2018

Kwiatowy kuferek

Witajcie:)
 Kwiatowe motywy dominują w moich pracach i chcę Was zainspirować do sięgania po takie właśnie papiery. Do dzisiejszego projektu wykorzystałam kolekcję papierów Vintage Trip oraz tekturki róże - Tatra Life. Za bazę posłużył mi drewniany kuferek, który każdej kobiecie przyda się na jakieś drobiazgi… 

 Salutations Floral themes are regulars in my works and I want to inspire You into reaching towards using papers like these. In today's piece I used papers collection named Vintage Trip as well as cardboard roses - Tatra Life. Regarding the base, I used wooden chest, which might be useful for every woman to store some bits and pieces...






 Użyłam / I used




Mam nadzieję, że mój kuferek zainspiruje Was do tworzenia cudownych projektów z papierów kolekcji Vintage Trip Laserowe Love. 
Pozdrawiam

 I very much hope so that my box will inspire You to create wondrous works from Vintage Trip papers collection. 
Best regards


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz