środa, 31 października 2018

"Wróżka śnieżna" \ LO "Snow fairy"

Witajcie!

Dzisiaj z Wami jest Yulia Popkova.
Kiedy zobaczyłem nową kolekcję "Arctic  Sweeties" , natychmiast zdecydowałem się na delikatny zimowy projekt. Mam nadzieję, że moja strona "Winter Fairy" zainspiruje Cię do pracy w ten zimny jesienny dzień:)

Hello!
With You Yulia Popkova.
When I saw the new collection  "Arctic  Sweeties" , I immediately decided to make a gentle winter project. I hope that the Winter Fairy will inspire you to engage in creative work on a cold autumn day:)





  Użyłam/Used


Zestaw papierów - Arctic Sweeties  - 30,5 cm x 30,5 cm - Laserowe LOVE  Papier 30 x 30 cm - Arctic Sweeties - 03 - Laserowe LOVE    Tektura - Åšnieżynka  - Winter Song


Pozdrawiam! / Regards!

Yulia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz