poniedziałek, 29 października 2018

Świąteczny czas w stylu vintage / Christmas time in vintage style

Witajcie!

Ostatnio zakupiłam sobie dwie duże, sklejkowe bazy bombkowe planując ozdobić je decoupage. Mój plan runął, gdy w moje ręce wpadła nowa, świąteczna kolekcja papierów Laserove Love "Vintage Christmas". Po prostu zobaczyłam ją na moich świątecznych zawieszkach :-)
Zakasałam rękawy i zaczęłam od bejcowania, jednej nadałam kolor orzechowy a drugiej zieleń sosny. Aby bejca nie pobrudziła mi papieru zabezpieczyłam ją matowym lakierem akrylowym i zabrałam się za wycinanie elementów z arkusza nr 02 i 06. Ten etap lubię najbardziej, gdy mam powycinane wszystkie elementy, mogę szaleć z dopasowywaniem ich do przedmiotu. Po przyklejenieniu wszystkich wycinanek, dopełniłam całość imitacją tłuczonego szkła który pięknie się mieni oraz mediowymi kamyczkami. Na koniec oczywiście dokleiłam laserowe tekturki. Lubię je w naturalnym kolorze beermaty więc podkleiłam tylko choinkę papierem a resztę zostawiłam soute. Na koniec oczywiście kropeczki z białej farby akrylowej i patyny.
Dajcie znać jak Wam się podobają takie scrapowe ozdoby świąteczne ;-)
Hello!

Recently i bought myself two large plywood christmas decoration bases and planned to decorate them with decoupage. My plan collapsed when the new christmas collection of Laserowe Love "Vintage Christmas" fell into my hands. I just saw it on my christmas decoration bases. I rolled up my sleeves  and started staining the playwood bases, one on walnut and the other on pine green. In order not to stain the paper i protected it with matt acrylic lacquer and i started to cut our the elements from the sheet no. ... I like this stage the most, when i have cut out all the elements i can be crazy about matching them to the object. After sticking all the cut-outs i completed the whole thing with an imitation of broken glass which shines beautifully and media pebbles. At the end of course i glued on colour of beermats, so i only glued the christmas tree with paper and left the rest soute. At the end of course dots made of white acrylic paint and patina.
Let us know how you like such scrap bomb ;-)


   

  
  

  

  

   


      

      

      

      

       



                                                                       Użyłam/Used

                                                  Arkuszy z kolekcji Vintage Christmas

 https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Vintage-Christmas-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE-/3338

arkusza z kolekcji Winter Song do wycięcia listków
      
https://www.laserowelove.pl/pl/p/Papier-30x30-cm-Winter-Song-02-Laserowe-LOVE-/2820

a także tekturki

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Dwie-ozdobne-choinki-Winter-Song/2835

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Zestaw-urodzinowy-Arctic-Sweeties-/3267

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Sniezynki-Arctic-Sweeties-/3270

                                a zamiast sklejkowej bazy można użyć dużej bombki z beermaty



                                                              Pozdrawiam! / Regards!










2 komentarze: