czwartek, 4 października 2018

Winter Bear Card

Hej :)!
Zdecydowanie pochłania mnie już zimowy klimat :) - dlatego mam dzisiaj dla Was słodką karteczkę z przecudnym misiem z najnowszych papierów Laserowe Love - Arctic Sweeties.

Hey there :)!
Definitely I feel Christmas :) - usually I wait patiently till November, but this year I start earlier.
I created a simple card with beautiful and sweet winter bear from the newest paper collection by Laserowe Love - Arctic Sweeties


Do ozdobienia kartki użyłam elementów do wycięcia z pasków, jak girlanda z banerków, małe prezenty i papierowe naklejki z sentencjami. 
I also used paper elements like banners, little presents and paper stickers with sentences. 





Na koniec dodałam kilka cekinów i odrobinę brokatu - gotowe :).
At the end I added a few cequins and a bit of glitter. 



Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten prosty projekt :)
Do zobaczenia niebawem!

Hope you like my simple project :)
See you next time!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz