poniedziałek, 8 października 2018

Zimowy cud/Winter wonder

Hej
Dziś już nastrój świąteczny a to za sprawą cudownej nowej kolekcji Laserowe Love Arctic Sweeties. Misiaki są najlepsze. Kolory inne niż zwykle. Kolekcja piękna i przede wszystkim nie nudna.

Hi
I have Christmas mood already because amazing new paper collection from Laserowe Love Arctic Sweeties. The winter Teddy Bears are the best. Colours of that collection is completely different. It is beautiful paper and especially not boring.



Chciałam Wam dziś pokazać moją kartkę typu pop up. Elementy składowe wycięłam ploterem i i ozdobiłam papierem Arctic Sweeties i cudownymi misiami. Uroku pracy dodały moje foamiranowe poinsecje.

I want to show you today my pop up card. I cut off elements using scan&cut machine and decorated them by Arctic Sweeties papers and amazing Teddy Bears. I've added my foamiran's poinsettias. 




Jeśli ktoś nie wie co znaczy pop up card tu na filmiku pokazuję. 


If you don't know what's mean pop up card, you can see here.


Użyłam
I've used

Pozdrawiam
Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz