środa, 5 sierpnia 2020

Candy boxes / Pudełka na cukierki

Hi everyone!
I am Alexandra VaschukToday I want to show you candy boxes. 

Cześć wszystkim! 
Jestem Alexandra Vaschuk. Dzisiaj chcę wam pokazać pudełka z cukierkami.

******

 I used a multi-colored collection of paper Rainbow Unicorn from Laserowe LOVE.

Użyłam kolorowej kolekcji papieru Rainbow Unicorn od Laserowe LOVE.


I decided to make small candy boxes. They can be given to guests of your party. Boxes of different shapes. So interesting!

Postanowiłam zrobić małe pudełka z cukierkami. Można je podawać gościom naszego przyjęcia. Pudełka są o różnych kształtach. Bardzo ciekawe!.


Boxes are very simple. The main thing is inside them.

 Pudełka są bardzo proste. Najważniejsze jest w środku.

******
 I made the basis of the box out of kraft paper.

 Podstawę pudełka zrobiłam z papieru pakowego.


 For decoration I used paper scraps, cut out elements and splashes of black paint.

 Do dekoracji użyłam skrawków papieru, elementów wyciętych z arkuszy z dodatkami i chlapnięć z czarnej farby.

 *****

To keep the sweets inside, I closed the boxes with decorative clasps. And also decorated them.

 Aby słodycze się nie wysypały, zamknęłam pudełka ozdobnymi klamrami.  Je także ozdobiłam.



 Here are such tassels , beads and ribbons.

 Użyłam chwostówkoralików i wstążki.
 

A short video for those who like details. Enjoy!

Krótki film dla tych, którzy lubią szczegóły. Zapraszam do oglądania!



 Used materials: / Używane materiały:



Alexandra was with you. Enjoy your work!

Pozdrawiam i miłej pracy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz