piątek, 28 sierpnia 2020

Imieninowa kartka z kolekcji Vintage Trip / Name day card from the Vintage Trip collection

Cześć, tu Ula Piątkowska ze Scrapu-Craft. Jako moją pierwszą inspirację przygotowałam kwiatową kartkę na imieniny dla kobiety. Wykorzystałam tu arkusz nr 01 z kolekcji Vintage Trip. Bardzo mi się spodobały jego delikatne kolory i subtelne wzory. 

Hi, this is Ula Piątkowska from Scrapu-Craft. As my first inspiration, I prepared a flower name day card for a woman. I used sheet 01 from the Vintage Trip collection. I really liked its delicate colors and subtle patterns.

Kartkę ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatami z papieru akwarelowego. Całą kompozycję zbudowałam na bardzo ciekawych dwóch tekturkach "Paroles" z pięknymi ornamentami.
Taka kartka to świetna alternatywa dla żywych kwiatów, ponieważ nigdy nie zwiędną i będą pamiątką na długie lata.

I decorated the card with hand-made flowers made of watercolor paper. I built the whole composition on two very interesting chipboards "Paroles" with beautiful ornaments. 
Such a card is a great alternative to live flowers because they will never wither and will be a keepsake for many years.





*****
Użyłam: / I used:





Mam nadzieję że mój projekt się Wam spodoba.

I hope you like my project.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz