sobota, 22 sierpnia 2020

Przygoda z czasem / The journey with time

Hej Kochani!
Dzisiaj chciałam Was zainspirować cudowną bazą, którą otrzymałam w ostatniej paczce DT. Zachwyciła mnie od pierwszego "spojrzenia",  bo trybiki to moja wielka miłość.

Hello!
Today I wanted to inspire you with the wonderful base that I received in the last DT pack. It delighted me from the first "look", because the cogs are my big love.


Dodałam do niej grafikę z darmowej strony, autorem jest Kellepics. Kilka złomków, mikrokulki. Całować pomalowałam farbami akrylowymi i woskami.

I added graphics from a free website, the author is Kellepics. A few scraps, microbeads. I painted  work  with acrylic paints and waxes.






Jak Wam się podoba efekt końcowy? / Do you like the end result?

Użyłam: / I used:


Pozdrawiam! / Cheers!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz