poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Home Decor- Heart - Serce - DIY

Witajcie.
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z mediową pracą w jednym z moich ulubionych kolorów. Przygotowałam home decor na bazie HDF - serce z trybikami, prezent dla przyjaciół. W moim projekcie wykorzystałam również tekturki z kolekcji Steampunk Heaven. Jeśli jesteście ciekawi jak zrobić podobną pracę to zapraszam dalej na krótki foto kurs.

Hello. In today's inspiration I come to you with media work in one of my favorite colors. I have prepared a home decor based on HDF - a heart with cogs, gift for friends. In my project I also used chipboard from Steampunk Heaven collection. If you are curious how to do a similar work, I invite you to take a short photo course. 









W pierwszej kolejności bazę oraz elementy całej kompozycji pokryłam czarnym gesso.

First of all I covered the base and elements of the whole composition with black gesso. 



Po dokładnym wysuszeniu nałożyłam masę do spękań. 
After thorough drying, I applied the mass to cracks




Koloru mojej pracy nadałam dzięki użyciu trzech odcieni niebieskiej farby akrylowej. Użyłam naprawdę niewielkiej ilości.

I gave the color of my work by using three shades of blue acrylic paint. I used a really small amount.




Następnie za pomocą suchego pędzla naniosłam białe gesso. 

Then I applied white gesso with a dry brush.



W ostatnim etapie delikatnie nałożyłam srebrnej pasty woskowej i czarną farbą akrylową dołożyłam trochę chlapań 😉

In the final stage, I gently applied a silver wax paste and black acrylic paint and added some splashes 😉.


Wykorzystałam

I used



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz