poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Tropical Island / Tropikalna wyspa

Hej Kochani!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam jak ozdobiłam bazę z drinkiem. Chciałam żeby była to wakacyjna inspiracja, ale jednocześnie nie była z muszelkami, czy kolorami marynistycznymi, których teraz pełno. 
Hello!
Today I wanted to show you how I decorated a drink  base. I wanted it to create on it a holiday inspiration, but not using  seashells or marine colors, which are now full of in inthernet.


Tak więc powstał pomysł na bąbelki w drinku, które udało się uzyskać dzięki użyciu szablonu, dżetów kolorowych i przeźroczystych, pudrów do embossingu i mgiełek.
So there born a idea for bubbles in a drink, which was achieved by using a stencil, colored and transparent rhinestones, embossing powders and mists.





Jak myślicie, udało mi się uchwycić wakacyjny klimat?
What do you think, it have a  holiday atmosphere?

Użyłam:
I used:




Pozdrawiam,
Marta

Cheers,
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz