niedziela, 16 sierpnia 2020

Prehistoric ATC

 Hi, everyone! I am Aleksandra Vaschuk and I would like to share with you this ATC. I used  Prehistoric Fern paper collection.

Cześć wszystkim. Z tobą Alexandra Vashchuk Chcę ci to pokazać ATC. Użyłem papieru Prehistoric Fern. 
 
 
 
I photographed them in my garden. So meet stones, plants and ATC))/
 
 Sfotografowałem je w swoim ogrodzie. Więc poznaj kamienie, rośliny i ATC))
 
*****
 I complicated the light background paper with gray spray and stamps./
 Jasny papier podkładowy skomplikowałem szarym sprayem i znaczkami.
  


I wanted to add a little yellow color. Helped me the embossing glaze.
I  applied it to some places only./
 Chciałem dodać trochę żółtego koloru. Pomogło mi embossing glaze. Zastosowałem go tylko w niektórych miejscach.
 
 
 
The dragonfly's wings are covered with glossy accent. I bent them up a bit. Looks like she just landed?/
Skrzydła ważki pokryte są glossy akcentem. Trochę je wygiąłem. Wygląda na to, że właśnie wylądowała?
 
 Of course, I used a chipboard. I covered it with deco glaze./
Oczywiście użyłem płyty wiórowej. Pokryłem go glazurą deco.
 
 
 Multicolored toppings and black splashes lend a vintage touch to the cards./
Wielobarwne dodatki i czarne plamy nadają kartom klasycznego charakteru.
 
 
 
Tell us if you like АТС exchange? Why are you swapping cards?/
Powiedz nam, czy lubisz centralę ATC? Dlaczego wymieniasz karty?
 
 
I have 15 cards in my collection, but I will replenish it. And you?/
Mam w swojej kolekcji 15 kart, ale uzupełnię ją. A ty?

 

 

Alexandra was with you. I'm waiting for your stories about АТС. Bye-bye/
Alexandra była z tobą. Czekam na twoje historie o АТС. Bye-bye
 
 

 

Used materials: / Użyte materiały:



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz