sobota, 1 sierpnia 2020

Kartka komunijna dla chłopca / First communion card for a boy

Witajcie:)
W tym wyjątkowym roku czas komunii znacznie się wydłużył i dzięki temu nadal możemy cieszyć się projektami na tę okazję. Uwielbiam kolekcję Holy&White i jest ona idealna na takie okazje. Grafiki na kilku arkuszach aż proszą się o pocięcie i tworzenie. Mój dzisiejszy projekt to kartka w pudełku dla chłopca. 


Hello:) 

In this special year, the time of communion has increased significantly and we can still enjoy the projects for this occasion. I love the Holy & White collection and it is perfect for such occasions. Graphics on several sheetsare just asking to be cut and created. My project today is a card in a box for a boy.







Użyłam: / I used:






Do uzupełnienia kompozycji użyłam pięknej tekturki Różany Ogród i kilka kwiatuszków.
Mam nadzieję, że moja inspiracja zachęci Was do prac z kolekcją Holy & White.


To complete the composition, I used a beautiful cardboardRose Garden and a few flowers. I hope that my inspiration will encourage you to work with the Holy & White collection.


Best wishes / Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz