sobota, 21 marca 2020

Four occasions, one collection

Hi Laserowe Love friends!
What do you think about new collection Holy & White?  I fell in love with it. I was like.... I wanna create something for first communion, and then...but I wanna create something for a wedding, too.... So it became a little crazy in my craftroom. :D So f you need to create cards for more occasions and you have only this paper collection and a few minutes for creating, you are in the right place to get inspired. :D
I created 4 minimalist cards for 4 occasions - wedding, first communion, christening and Easter from this collection. I think, it is very universal and I can imagine beautiful projects from it to other occasions, too, like birthdays, Mother's Day, namedays, wedding anniversaries and so on. I think this is just a beginning for me and you will see many many projects from this collection created by me. ;)

Cześć Laserowe Love friends!
Co sądzisz o nowej kolekcji Holy & White? Ponieważ się w tym zakochałem. Byłem jak ... Chcę stworzyć coś na pierwszą komunię, a potem ... ale chcę też stworzyć coś na ślub ... Więc to stało się trochę szalone w mojej pracowni. : D Jeśli więc potrzebujesz tworzyć karty na więcej okazji i masz tylko tę papierową kolekcję i kilka minut na tworzenie, jesteś we właściwym miejscu, aby się zainspirować. :D
Z tej kolekcji stworzyłem 4 minimalistyczne kartki na 4 okazje - ślub, pierwszą komunię, chrzciny i Wielkanoc. Myślę, że jest to bardzo uniwersalne i mogę sobie wyobrazić piękne projekty z tego na inne okazje, takie jak urodziny, Dzień Matki, imieniny, rocznice ślubu i tak dalej. Myślę, że to dla mnie dopiero początek, a zobaczysz wiele wielu projektów z tej kolekcji stworzonych przeze mnie. ;)


I used a kraft cardstock, illustrations and stickers from Holy & White collection, chipboards from different collections, pearls and sequins.

Użyłem kartonu kraft, ilustracji i naklejek z kolekcji Holy & White, płyt wiórowych z różnych kolekcji, pereł i cekinów.










 I used: / Użyłam:










Have a nice creative time with Holy & White collection. ;)
Baw się dobrze z kolekcją Holy & White. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz