wtorek, 24 marca 2020

Zegar Vintage Gentelmen DIY/ Vintage Gentelmen Clock DIY

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam jak udekorowałam piękną bazę zegara, używając złomków, wosków, oraz tekturek i papierów od Laserowe Love.

Hello!
Today I will show you how I decorated a beatiful clock base, using scrap, waxes, clipboard and papers from Laserowe Love.





W pierwszym kroku, obręcz bazy i górną część uchwytu pomalowałam czarnym gesso.
In the first step , I paintes the base ring and the upper part of the clock with black gesso.


Następnie, odrysowałam na papierze tylną część zegara i wycięłam nożyczkami, przykleiłam i pokryłam przeźroczystym gesso.
Then I drew the back of the clock on paper and cut it out using scissors, on the end I glued paper to the base and covered it by cealr gesso.


Na górze i dole obręczy naniosłam wzór używając czarnej pasty i szablonu.
At the top and bottom of the rim I applied a pattern using black paste and a template.


Tekturkę skleiłam w formę 3d, pomalowałam czarnym gesso, podkleiłam tekturką, aby była wyżej i nakleiłam na środek pracy.
I glued clipboard to 3D form, painted ith with black gesso, glued clipboard to make it higher and stuck to the center of work.


Złomki ułożyłam w odpowiedniej kompozycji, zrobiłam zdjęcie, aby móc wzorować się na gotowej kompozycji. Wyłożyłam wszystkie elementy na folii i  pomalowałam czarnym gesso.
I arranged the scraps in the right composition, I took a picture to be able to model myself on the finished composition. I put all the elements on the foil and painted it using black gesso.


Do pudełeczka dodałam trochę czarnego gesso, mikrokulek, wymieszałam, poczekałam aż wyschną. Na pracę, w kilku miejscach, naniosłam trochę kleju i umieściłam na nim mikrokulki. Gdy klej złapał, pocieniowałam całą prace woskami.
I added a little black gesso and microspheres to the box, then  mixed it, waited when it dry. On work, in several places, I applied some glue and placed microspheres on it. When the glue caught, I shaded the whole work with using a waxes.


w miejsca gdzie znajdują się mikrokulki, przy użyciu wody rozprowadziłam pigment.
in places where there are microspheres, using water I spread the pigment.


Na koniec pracę pochlapałam splashami: czarnym i złotym, przy użyciu pędzelka.
 Finally, I splashed the work with splashes: black and gold, using a brush.


Do wykonania pracy użyłam:
To my work I used:







Mam nadzieję, że ten krótki kurs na zegarek przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam,
Marta :)

I hope you like this short diy course on making watch.
Regards,
Marta :)


2 komentarze: