niedziela, 1 marca 2020

HOLY & WHITE komunijne pudełeczko / communion box

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was inspirację komunijną - pamiątkowe pudełeczko,
a to za sprawa najnowszej kolekcji Laserowe Love - HOLY & WITHE.
Kolekcja jest naprawdę niezwykła - delikatna, elegancka 
i z mnóstwem elementów do wycinania
 - bukiety kwiatów, tagi, napisy, serwetki, obrazki komunijne.
Wystarczy tylko kilka ruchów nożyczkami, a efekt Was zaskoczy.

Hello,
today I have a communion inspiration for you - a souvenir box,
for the latest Laser Love collection - HOLY & WITHE.
The collection is really unusual - delicate, elegant 
and with lots of cutting out
 - flower bouquets, tags, inscriptions, napkins, communion pictures.
Just a few scissors movements and the effect will surprise you.



W moim exploding boxie do ozdobienia ścianek i środka użyłam 
przepięknych tekturek z kolekcji HOLY &WITHE - wszystkie związane z komunią świętą
 - monstrancję- kielich 3d, rybę, modlitewnik, chleb, krzyż, winogrono... 

In my exploding box, I used 
beautiful cardboard from the HOLY &WITHE collection - all related to Holy Communion
- monstrance - 3d chalice, fish, prayer book, bread, cross, grape... 









Użyłam /used






Pozdrawiam Was serdecznie, mam nadzieję,
że mój projekt się Wam spodobał. Zajrzyjcie do nas jutro koniecznie
po kolejną porcję wspaniałych inspiracji.

My warmest greetings to you, I hope,
that you liked my project. Look at us tomorrow.
for another portion of great inspiration.



1 komentarz: