wtorek, 17 marca 2020

Home Decor- Wiosna DIY / Home Decor- Spring DIY

Witajcie

W dzisiejszej inspiracji zapraszam Was na home decor, który przygotowałam wykorzystując tekturki z kolekcji Yellow Spring. Dla zainteresowanych wykonanie tej pracy przedstawiłam w kilku prostych krokach.


Welcome 
In today's inspiration I invite you to a home decor, which I prepared using chipboards from the Yellow Spring collection. For those who are interested, I presented this work in a few simple steps.


 Moją kompozycję tworzą trzy elementy. Główny to- tło bazie, który docięłam do wymiaru pracy i przecięłam ukośnie.Bazę pracy oraz tekturki pokryłam dokładnie czarnym gesso. 

My composition consists of three elements. I cut the main background of the base and cut it diagonally. I covered the base and chipboards  with black gesso.


Na bazę warstwowo nałożyłam farbę akrylową. Ważne, by każda warstwa przed nałożeniem kolejnej była dokładnie wysuszona. Wykorzystałam kolor żółty, pomarańczowy oraz zielony. Następnie przez maskę nałożyłam pastę strukturalną.

I applied acrylic paint to the base in layers. It is important that each layer is thoroughly dried before the next one is applied. I used yellow, orange and green. Then I applied a structural paste through the mask.



Czas na detale. Bazę dwuwarstwowej tekturki żonkili pokryłam pastą strukturalną, same kwiaty natomiast farbą akrylową- żółtą i pomarańczową. Na tło bazie nałożyłam woski. W mojej pracy nie mogło zabraknąć sizalu. Za pomocą gel medium przykleiłam do niego mikrokulki uzyskując efekt rosy.

Time for details. I covered the base of the two-layer daffodil board with structural paste, while the flowers themselves with acrylic paint - yellow and orange. I put waxes on the background of the base. In my work I could not miss sisal. With the help of gel medium I glued micro beads to it, obtaining a dew effect.



Zapraszam na kilka zdjęć gotowej pracy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zachęci do prac mediowych z naszymi tekturkami.

I'd like to invite you to a few pictures of the finished work. I hope you'll like it and encourage you to work with our chipboards in the media.








                                                             Użyłam /used






Pozdrawiam serdecznie:)

Greetings to you:)

2 komentarze: