piątek, 13 marca 2020

Spring mood / Wiosenny nastrój

Hello Friends !
I am Yasmin, I made this journal from scratch with lovely papers "Navy Romance". I used MDF for the cover and back, and light colour cardstock. Decorated the cover with fussy cutting and chipboards, glued some pearls and butterfly. Made three small tags, two big tags for the pocket inside and a bookmark.

Cześć przyjaciele !
Zrobiłem ten dziennik od podstaw pięknymi artykułami „Navy Romance”. Użyłem płyty MDF na okładkę i tył oraz jasnego kartonu. Ozdobiłem okładkę wybrednym cięciem i płytami wiórowymi, przykleiłem kilka pereł i motyla. Zrobiłem trzy małe metki, dwie duże metki do kieszeni w środku i zakładkę.






***** 

Kristína made a spring decoration using Yellow Spring collection and plywood egg. It can stand on the table or shelf and what's the best ... she put there a little vase in violin shape with paper daffofils. But real flowers can be there, too. This decoration will bring spring into home in a minute. :)

Kristína wykonała wiosenną dekorację przy użyciu kolekcji Yellow Spring i jajka ze sklejki. Może stać na stole lub półce i co najlepsze ... postawiła tam mały wazon w kształcie skrzypiec z papierowymi żonkilami. Ale mogą tam być także prawdziwe kwiaty. Ta dekoracja przyniesie wiosnę do domu za minutę. :)







*****

MaloMalo.pl przygotowała wiosenny czekoladownik wykorzystując papiery z kolekcji Laserowe LOVE Love Llama i tekturki Wianek, Ramka Serce i Płotek di Mare, które pokolorowała tworząc energetyczną kompozycję.

MaloMalo.pl made spring envelope chocolate using papers from the Laserowe LOVE collection Love Llama and chipboards Wianek,Ramka Serce i Płotek di Mare, which she colored to create an energetic composition.





*****
Sarah is sharing ' Spring Canvas '
She chose to make a mixed media canvas . I used the chipboards to give a door impression which means glimpses of the coming spring.

Sarah zdecydowała się na płótno mieszane. Użyłem płyt wiórowych, aby dać wrażenie drzwi, co oznacza przebłyski nadchodzącej wiosny.






*****

 Hi my name is Sabrina, my spring begins to bloom with a mini album structured card ...
Just spring day will be the birthday of my beloved mother and, this year too, I want to celebrate that day by giving her a memory of me and her beloved grandchildren!

Cześć, nazywam się Sabrina, moja wiosna zaczyna kwitnąć dzięki karcie o strukturze mini albumu ...
Tylko wiosenny dzień będzie dniem urodzin mojej ukochanej matki, a także w tym roku chcę świętować ten dzień, dając jej wspomnienie o mnie i jej ukochanych wnukach!






*******

Zrobiłam dwa małe pudełeczka na czekoladowe jajeczka, sprawdzą się też w innej roli.
Użyłam papierów z kolekcji Yellow Spring i tekturek: Jajo z barankiem -  Happy Easter i kompozycję z żonkilami - Yellow Spring.

I created two small boxes for chocolate eggs, they can be also appropriate for other occasions. 
For this project I used papers from Yellow Spring collection and chipboards: Happy Easter – egg with lamb, Yellow Spring – big corner composition with daffodils. 






****
Hello friends.  Spring is a wonderful time of the year.  Nature comes to life.  Postcards fly to their recipients.  In my work I used the “Yellow spring” collection.  A wonderful spring collection.


Cześć przyjaciele. Wiosna to cudowna pora roku. Natura budzi się do życia. Pocztówki polecą do swoich odbiorców. W swojej pracy wykorzystałem kolekcję „Żółta wiosna”. Cudowna wiosenna kolekcja.





"Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną..." 
tak zaczyna się najbardziej wiosenny wiersz K. Wierzyńskiego, 
dlatego moja wiosenna inspiracja musiała być w zieleni, bo wiosna z tym kolorem bardzo się lubi.

"I have green in my head and violets in it..." 
this is how the most springtime poem by K. Wierzyński begins, 
That's why my spring inspiration had to be in the green, 
because spring with this colour is very popular.






Visit our e-shop and find beautiful 
material for you spring projects :)
Happy crafting!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz