niedziela, 29 marca 2020

Proste i szybkie kartki na Wielkanoc / Simple and quick Easter cards

Witajcie, 
dziś chciałam Wam pokazać szybkie i proste w wykonaniu kartki wielkanocne. Do ich zrobienia użyłam kolekcji Easter Bunny od Laserowe LOVE. To kolekcja w żywych i energicznych kolorach, idealna na wiosenne prace. Na co dzień używam raczej zgaszonych, pastelowych kolorów, ale postanawiałam zmierzyć się z tą kolekcją. Moje kartki mieszczą się spokojnie do koperty, a do ich wykonania nie trzeba wielu materiałów i narzędzi. Tak oto się prezentują:

Welcome,
today I wanted to show you fast and easy to make Easter cards. To make them I used the Easter Bunny collection from Laserowe LOVE. This is a collection in vibrant and energetic colors, perfect for spring projects. I usually use rather dim, pastel colors, but I decided to face this collection. My cards fit easily into the envelope, and you don't need many materials and tools to make them. Here they are:






Myślę że sami dobrze widzicie, że kartki są bardzo proste do wykonania, ale jeśli nie jesteście pewni czy poradzicie sobie z ich wykonaniem, to zapraszam na krótki film, na którym pokazuję jak powstała jedna z nich.

I think you can see for yourself that the cards are very easy to make, but if you are not sure if you can handle them, I invite you to a short video tutorial showing how one of them was created.



Użyłam:
I used:



Pozdrawiam, Małgosia z DecoRuru
Regards, Małgosia from DecoRuru




2 komentarze: