poniedziałek, 9 marca 2020

Kobiecy album na zdjęcia / Female photo album

Witajcie!
Przygotowałam dla Was propozycję niezwykle kobiecego albumu z kolekcji Laserowe Love - Indiana. To bardzo energetyczna kolekcja łącząca przepiękne kolory z grafikami w stylu boho. Dla mnie idealna! 

Welcome!
I've prepared for you a proposition of a very feminine album from Laser Love - Indiana collection. It is a very energetic collection combining beautiful colors with boho-style graphics. Perfect for me! 




Kolekcja Indiana posiada całe mnóstwo wycinanek - motyle, kwiaty, liście, rozety. Dzięki nim można stworzyć ciekawe przestrzenne kompozycje.

The Indiana collection has a lot of cut-outs - butterflies, flowers, leaves, rosettes. Thanks to them you can create interesting spatial compositions.





Jesteście ciekawi co dokładnie skrywa w sobie ten album?
Zapraszam na film.

Are you curious what's hidden in this album?
I invite you to watch the movie.



Do wykonania albumu użyłam.
I used it to make an album:








Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu. 
Pozdrawiam :)

I hope you like my inspiration. Greetings to :)



3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Też staram się samemu robić takie drobne pamiątki dla moich znajomych na różne okazje :) Mojej znajomej kupiłam album na zdjęcia z https://www.albumyfoto.pl/ Zamieściłam tam nasze najlepsze zdjęcia. Znamy się od małego i mam tego mnóstwo, nawet te najbardziej kompromitujące :) Ucieszyła się, bo nawet nie wiedziała, że istnieją takie zdjęcia. Polecam każdemu taką formę prezentu :)

    OdpowiedzUsuń