niedziela, 1 marca 2020

Kartki urodzinowe Indiana / Indiana birthday cards

Witajcie:)
Moja dzisiejsza inspiracja to klasyczne karteczki urodzinowe wykonane z papierów kolekcji Indiana. Papiery te mają cudowną soczystą kolorystykę, piękne kwiaty i elementy do wycinania oraz cudne tekturki dopełniające całości.
W środku zawsze wkładam życzenia, które można wkleić lub napisać swoje własne. Kartki są zrobione w całości z papieru więc bez problemu mieszczą się w kopertę.


Welcome:)

My today's inspiration is a classic birthday card made of Indiana collection papers.
 These papers have wonderful juicy colors, beautiful flowers and elements to cut
 out and wonderful cardboard that completes the whole.

Inside, I always put in wishes that you can paste or write your own.
 The pages are made entirely of paper so they fit into the envelope without 
any problems.







Użyłam / I used





Kolekcję Indiana znajdziecie pod linkiem https://www.laserowelove.pl/pl/c/Indiana/235 a ja mam nadzieję, że moje inspiracje Was urzekły i zachęciły do zabawy z naszymi produktami.
Pozdrawiam Ania


The Indiana collection can be found at
 https://www.laserowelove.pl/pl/c/Indiana/235 and I hope
 that my inspirations captivated you and encouraged you to play with our products.

Greetings Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz